Thanx sudi folow belog sigadis yang picisan nie..

Friday 15 June 2012

Kisah sebelum besok


Assalamualaikum

Fuhhh!!!! Penat arrr..macam nie laa saya cakap kat bos saya. Lepas tu bos saya cakap "mira esok awak boleh rehat. Saya bagi awak pergi bercuti dekat keluang beach resort. Yes PERCUMA. Diulangi PERCUMA."

Ok fine. Saya tipu. Segala mala cerita diatas adalah dusta sama sekali. ahahahahaha. Bukan bercuti ok. Pergi team building atau lebih dikenali sebagai kem pemantapan diri dan minda. tapi tang PERCUMA tu memang betul. Tak tipu. So besok saya akan bertolak kesana dalam tengahari laa kot. Tak pasti. Heeeee






Nie peta lokasi tempat saya nak pergi besok
usha kat uncle google okes!




seingat saya last sekali saya pergi tempat nie masa form 4. Tyme tu ada dinner untuk dak hostel. Ada cabutan bertuah dapat sepasang baju kurung. ok fine tue cerita dulu. Mana laa tau kali nie cabutan bertuah saya dapat kete sebuah..tak pun keta kuda pun jadik...hohohohohoho


Tak nak laa merapu lagi. Nak tito esok banyak aktiviti so kena simpan banyak energy. Nanti saya buat entry pasal team building tue nanti yep! Selamat malam sayanggggggg.........





5 comments:

  1. best nye. dulu masa sekolah ada lah kem kem macam ni. tak merasa dah sekarang.. huhu

    ReplyDelete
  2. seronok pegi kem macam tu..godd luck n have fun.!!

    ReplyDelete
  3. thanx wahai dinda2ku sekalian..best!!!!pg bwk diri jee..len2 semer company yg tanggung..gggrrrr~~~~~

    ReplyDelete
  4. cantiknyeee. mcm familiar je tmpt ni. ;)

    ReplyDelete
  5. tmpt nie femes laa lau kt besut..lau ad mase pergi laa sana..best..heee

    ReplyDelete