Thanx sudi folow belog sigadis yang picisan nie..

Friday 16 November 2012

cerita cinta




bila aku ada
akui adanya aku
sedar akan hadirnya aku
jaga hatiku
buat ak rasa..aku ada
kerna
adanya aku dalam hidupmu
untuk menyayangimu
untuk cinta kamu
bukan untuk menyakiti
tapi untuk mengubati
aku sayang kamu
sukar untuk aku bicarakan
sehingga hadirnya kamu
dan adanya aku dalam hidup kamu
kerna aku sedia menyayangi
kini
adanya sayang dalam hatiku
kerna
adanya kamu dalam hatiku
cerianya aku kerna aku tahu
ditaman cinta itu
ada aku dan kamu
andai satu tika
aku rasa
cuma ada aku yang menyayangi
andai satu tika
aku sedar
cuma aku sendiri yang mengingati
andai satu tika
aku sedar
cuma aku yang mencintai
akan aku berlalu
tinggalkan taman cinta itu
berlalu aku dengan kesepian
bersama ketakutan
yang pernah aku rasakan dulu
dan berjanji untuk tidak akan mencintai
adapun hadirnya cinta itu
mungkin berlayarnya cinta itu
bersama dingin hatiku
yang gelap..hitam..kelam..kosong..






p/s : Jodoh itu rahsia ALLAH SWT..DIA tahu apa yang terbaik untuk kita..



No comments:

Post a Comment