Thanx sudi folow belog sigadis yang picisan nie..

Tuesday 26 November 2013

Imbas kembali selama tidak bercerita disini



Assalamualaikum

Aku nie langsung tak tetap pendirian. Kata ada masa lepas nie akan selalu bercerita disini tapi tak jugak!urmm aku percaya kita hanya merancang namun TUHAN yang menentukan. Rancang nak buat macam tue alih-alih jadi macam nie. So, moral of the story jangan buat janji takut tak tertunai. Hah! tak pasal-pasal dapat dosa free..

Dalam hidup banyak dugaan berlaku. Terkadang berlaku di luar dugaan kita. Sedih tapi kita sendiri yang rasa sebab kalau cerita orang hanya mendengar habis-habis akan bersimpati yang tanggung kita sendiri. Arrgghh!!emosi laa pulak aku nie..ppuuiihhh!!

Cerita  tragis selama aku tidak bercerita disini :


Emosi
*Selalu tak stabil. Duk opis sibuk dengan kerja balik rumah sunyi sebab xde kawan-kawan area sini. Aku kan baru pindah (padahal daa 5 bulan) dah laa aku nie susah nak kawan rapat dengan manusia nie apatah lagi binatang memang TAK laa..dulu tempat lama jadual aku memang full setiap minggu dari pagi sampai malam. rumah sewa hanya tempat aku tidur hari bekerja je. Hari minggu panjang laa langkah aku pergi jalan rata-rata. kat sana ramai kawan rapat yang satu kepala dengan aku. kat sini??siyess aku sunyi

Kerja
*Sekarang selalu sibuk..banyak benda nak kena buat biasalah hujung tahun nie..macam-macam hal..dengan staff lagi..kerja opis lagi..tapi bila tanggungjawab kena buat laa..kan dapat bayaran bulan-bulan kan..hihihi

Family
*Alhamdulillah semuanya oke..bulan 10 aritue aku dapat anak buah baru..MUHAMMAD ADAM ISLAM namanya..alolololo sooo comell


Nah aku velanje pic MUHAMMAD ADAM ISLAM 




Nie mummy ADAM





So comey kan..adam lahir tak cukup berat but now berat adam cepat jer naik tau..biasalah anak lelaki kan..ahahahaha

Kehidupan
*Biasa-biasa aje..xde yang menarik pun..hidup biasa diatas normal dunia..ececece..ayat..ahahahaha

Peribadi
*No comment..sampai masa aku akan bercerita..bila??entah!



 p/s: Rindu kat tempat lama..

No comments:

Post a Comment