Thanx sudi folow belog sigadis yang picisan nie..

Monday, 13 January 2014

Pada zaman dahulu kala





Assalamualaikum

Kadang-kadang bila duk sorang-sorang kat bilik..belek balik album lama..terus gelak sorang-sorang..oh! rindunya pada zaman dahulu kala..zaman dimana hidup semua ditanggung..rindu kawan-kawan..rindu zaman sekolah..semua dah belalu tapi kenangan tetap abadi di dalam hati..





Nie masa form 4..aku tepi belah kiri yang pakai spek + pipi apam gebu..sebelah aku azwa..sekarang tak pasti kerja apa cz dye baru habis belajar kat UIA..sebelah azwa tu ana sekarang nurse kat negori dan sebelah ana tu sahirah sekarang cikgu kat sekolah pulau redang..hari-hari dye holiday kat pulau redang..hihihihihi



Nie masa aku form 4 jugak..tyme nie aku sertai jambori malaysia di melaka bandaraya bersejarah..best sangat-sangat..banyak pengalaman masa join camping nie..yang paling tak boleh lupa sekali masa 1st sampai kami dapati dah tak ada space untuk kami buat khemah then hanya ada satu tempat je..kat situ tempat lapang tapi tak ada sape-sape pun berminat (masa tu dalam hati apa ke bengap tempat paling cun tak ada sape pun amek)..so kami pun binalah khemah kat situ 2 biji khemah..2 malam kami tido kat situ hari ke-3 baru perasan yang sebelah khemah kami ada kubur lama..ayoyoyoyo so kamilah yang bengap sebenarnya.ahahahahaha..tapi kami still jugak khemah kat situ sehinggalah hari yang ke-10..alhamdulillah tak ada apa yang berlaku..kawan aku siap tido kaki terjulur kat luar lagi..sipi-sipi kena kubur..alhamdulillah selamat..




Nie masa diploma kat UiTM..siyes kurus..tengok gambar pun jeles sampai tak boleh nak rotate..tak nak percaya yang aku kurus dulu kala..alalala jeles latew..aku yang pakai baju kaler pink..sekarang baju 2 muat anak sedara aku standard 6..olololololo



Bersama kawan-kawan diploma UiTM..rakan sekelas juga




Masa nie aku baru putus cinta..sekarang putus cinta aku 2 dah jadik inspektor..even putus kami tetap kawan..silaturahim dosa if kita putuskan..sebab nak hilangkan rasa sadis aku joinlah aktiviti dengan kawan-kawan aku..hidup mau kuat kan!





Masa nie aku baru habis diploma..tunggu tarikh nak daftar sambung degree..masa nie tumbesaran dah nampak dah..gambar nie masa reunion kami budak form 5 sc 1 or 5 Alpha 2005..kami 24 orang semua tapi yang nie jer free boleh datang..yang lain terikat dengan kerja..



Note: Wah! aku rindu akan kenangan dulu..

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete