Thanx sudi folow belog sigadis yang picisan nie..

Monday 27 February 2012

Kuat sungguh mengantuk..!!


Assalamualaikum
1st apa khabar? ehem3..lama tak update blog. seriously sekarang sangatlah penat. kul 10 malam dah tidur. tapi demi blog tercinta malam nie aku tidur lewat sikit. hihihi. 

Sekarang nie kuat sungguh mata aku mengantuk. tidur awal 10malam pun pagi-pagi bila sampai opis still lagi mengantuk. aku sendiri pun tak faham. sampaikan bos aku selalu je tegur sentiasa je nampak mengantuk. nasib bila buat kerja mengantuk tu hilang sekelip mata. nampak gayanya bos aku kena bagi aku kerja kaw kaw laa baru aku tak mengantuk kot. muahahahahaha.

Ok bercakap pasal thesis. urmmm rasa macam tak semangat jee. ye laa siapa laa yang suka buat thesis nie aku tabik spring laa..!!! bukan apa aku malas nak baca jurnal yang banyak tu. tapi dah memang sikap aku kalau benda tu penting sakit macam mana pun aku tetap akan buat juga. mujur gakk ada perasaan macam tu kan?? lau tak hancussss!!!!

Ok nak bercakap pasal result lak. alhamdulillah 22february2012 (wednesday) result exam aku keluar. Yes!!! i got dean list. 3.82 be mine. alhamdulillah. hope i can get more for my thesis. so i need to work hard. yes i need do it!!!!

Time to sleep. tomorrow a new day waiting for me. a beautiful day with a beautiful hope. nite everyone..!!!

No comments:

Post a Comment