Thanx sudi folow belog sigadis yang picisan nie..

Thursday 28 June 2012

Betul ke cerewek nie bagus???


Assalamualaikum

Hye uuoollllssss!
Sejak semalam tekanan makin terasa
Sehinggakan saya tidur dari kul 6pm - kul6am
Hebat kan?
ahahahahahahaha
Tapi bangun 2x laa
Solat maghrib and isyak

Bila baca entry saya tue kan. Agak-agak korang laa kan. Betul ke cerewek nie kadang-kadang bagus ea? Tapi kan bila saya fikir-fikir balik kan. Betul jugak. Cerewek nie kadang-kadang bagus jugak. Oke saya bagi contoh situasi yang saya alami sekarang.






Advisor thesis saya TERsangatlah cerewek. Setiap kali ada appointment dengan dye macam-macam dye akan betulkan. Sebenarnya saya tak kisah kalau dye nak betulkan. tapi.....kadang-kadang  bila jumpa kali pertama nak tu jumpa kali kedua dah xnak dah. Kali ketiga baiki tue jumpa kali keempat xperlu baiki ambil yang asal. Oke fine. Saya follow je angguk jee dengan senyuman tanpa perlu kata apa-apa. Rasanya otak saya nie makin tenat daa. Tolonggggg!!!!!





Tapi kan..tapi kan...bila difikirkan balik. Bagus juga advisor saya nie. Bila dah tahu dye macam tue kesungguhan saya makin meluap-luap. Setiasa inginkan yang terbaik untuk dipersembahkan tiap kali jumpa dye. Bila dah tau dye macam tue saya ikut je cara dye. Alhamdulillah dye suker dengan cara kerja saya. Tak banyak songet ikut je dye. Dye ajak saya jadi researcher. OMG!!!! thanx a lot. Saya rasa tak mengapalah. Buat satu thesis pun rasa macam nak terbeliak bijik mata. nak muntah kuning duk mengahap hari-hari. Nie kan nak jadi researcher. Mau terbalik dunia saya. Apa yang menariknya nanti thesis yang saya buat nie dye nak bawak ke depan. maknanya thesis yang saya buat nie bergunalah untuk research masa depan and akan dijadikan panduan pada orang lain. Alhamdulillah.......





Dear Dr
I'll follow u
Because
When i follow u
Mean that's
I follow my dreams!!!


Thanx a lot 4 all ur advices!



2 comments:

  1. satu kepuasan bila berjaya siapkan..

    ReplyDelete
  2. usaha tangga kejayaan..
    http://chocolateholic4eva.blogspot.com

    ReplyDelete