Thanx sudi folow belog sigadis yang picisan nie..

Wednesday 24 July 2013

Itu semua dulu..




aku bukanlah oksigen sehinggakan kau cakap tak boleh hidup tanpa aku
kalau dulu kau boleh hidup tanpa aku
mana perginya oksigen-oksigen kau yang dulu???
aku hanyalah manusia biasa diantara jutaan manusia

sering aku katakan dulu
"hati manusia AllahSWT yang pegang"
DIA berhak memalingkan hati manusia jika itu kehendak-Nya
kerana itu aku balut rasa kecewa dihati saat aku ditinggal pergi

sekarang bila kau kembali
AllahSWT telah memalingkan pula hati aku pada insan lain
tiada lagi cebisan sisa-sisa cinta aku untuk kamu
yang ada kini hanyalah pada insan yang mencintai diri ini
insan yang juga pernah rasa
betapa sakitnya dikecewakan saat hati terlalu cinta
doaku supaya AllahSWT mematikan hati aku setakat ini
kerna aku tidak mahu lagi mencintai selepas ini...


#sekadar coretan..sebab dalam hati aku nie ad terselit landscape sikit..hihihi


*Salam 15 Ramadan*


No comments:

Post a Comment