Thanx sudi folow belog sigadis yang picisan nie..

Tuesday 29 November 2011

aku bengang betul

Assalamualaikum

Hari nie rasa nak cerita kisah time aku test lesen kereta lak. bila ingat balik rasa bengang pun ada. memang malang sungguh rasanya. dahlah dapat cikgu yang ajar kereta gatal nak mampus jpj lak bangang giler tahap hantu mak lampir. hah! nie yang mulut jadi tak cun nie. aku bukan sesuka hati je tau nak ngumpah kat orang kalau orang tu buat salah kat aku. mak aku selalu pesan pergi mana-mana adat kena jaga. Yes! aku ingat tu. sebab aku ingat tu lah aku tak lempang mamat jantang dua ekor tu. nak tahu asal aku marah sangat? meh aku citer.....






1st aku citer pasal cikgu gatal dulu. cikgu gatal nie memilih tau. kalau nak jadi anak murid dia kena yang ada rupa paras yang menawan je. macam aku lar. heeheehee. kalau yang tak cantik dia akan past kat cikgu lain. nyampah sampah!!!. jadi aku nie kira tergolong dalam golongan yang mempunyai rupa paras yang cantik lar kot tu yang leh jadi anak murid dia tu.heeeheee. tapi tak ada faedah langsung pun kalau belajar dengan dia tu. asyik nak menggatal je kerja. kalau ajar kereta tu tangan asyik nak pegang tangan orang je kerja. kadang-kadang letak atas paha. woih!!!! setan mamat kau ingat paha aku nie tempat letak tangan ker sial ? sesedap ajinamoto kau je nak letak tangan. incik pakwe aku pun tak penah letak tangan dia kat paha aku tau!! nyampah!!!! lepas je peristiwa hitam pekat tu aku mintak tukar cikgu. aku diajar oleh cikgu pompuan.

Ok next citer pasal jpj miang nak mampus lak. masa mula-mula masuk kereta tu hari nak test muka jpj tu siyes giler. sikit pun tak senyum. tapi aku tak kisah sangat sebab muka ayah aku lagi garang. jadi aku tak hairan lah sangat. tapi lepas je kereta tu bergerak cis!!! dah stat dah miang nak mampus si jpj tu. siap cerita lagi pasal dia. nama asal kerja jawatan dan bla bla bla bla bla. ok yang tu aku tak kisah cz perkara biasa. tapi yang aku tak boleh nak blah dia siap cerita lagi pasal aktiviti dia dalam kelambu. memang kurang asam gelugor jantang miang nak mampus nie. dia cerita gak yang dia ada dua scandal walaupun dah beristeri anak 4. scandal dia sorang janda anak sorang dan sorang lagi student macam aku. dua-dua dia penah tidur.aku tak faham apa kaitan semua yang dia cerita tu dengan test kereta aku hari tu. yang paling aku bengang bila dia cakap kalau aku bogel depan dia, dia takkan lepaskan aku. memang jantang nie nak mampus. harapkan je pakai seragam uniform. tak malu langsung. kalau tak malu dengan aku pun malu lar dekat Allah SWT. dan kalau tak nak hormat aku sebagai pompuan pun, hormatlah aku sebagai manusia. aku sumpah makhluk macam nie tak akan hidup aman sampai mampus  mati.




Sekarang aku dah dapat lesen kereta. sampai sekarang aku tak puas hati dengan jpj tu. sakit hati. aku doakan moga tak ada pompuan yang terpedaya dengan jantang miang nak mampus. Jaga diri, jaga hati.


1 comment:

  1. Pengalaman aku samaaaaa je ngn kau! x habis2 nak pgg tgn. nk pgg peha -.-"

    ReplyDelete