Thanx sudi folow belog sigadis yang picisan nie..

Tuesday 22 November 2011

Salam perkenalan



Assalamualaikum

Apa khabar semua? ak blogger baru. nak kata baru mungkin tak kot sebab belom nie  ak dah ada blog tapi ntah angin sawan  apa ntah yang buat ak nak delete blog tu. mungkin blog lama aku macam tak ade arah tujuan kot tu yang buat aku tak kurang sayang sangat tu. blog nie? opsss!! masih terlalu awal nak cakap. sebab aku nak jadikan blog nie macam diari aku. apa yang aku rasa nak membebel aku akan tulis kat sini,hehehehehe.

Ok, orang cakap mawar kuning atau disebut juga mawar persahabatan. orang cakap juga, bukan aku yang cakap warna kuning yang tersimpan di balik keceriaannya menyimbolkan persahabatan yang sejati, kekaguman atas persahabatan, ucapan selamat datang, suatu awal yang baru dari sesuatu, kenangan indah yang tak terlupakan. Semangat persahabatan sejati tersimpan di dalam indahnya mawar kuning ini. jadi sebagai salam persahabatan aku sebagai blogger baru nah!!!








terimalah mawar kuning dari aku,,teeeeeeee!!!

No comments:

Post a Comment