Thanx sudi folow belog sigadis yang picisan nie..

Wednesday 30 November 2011

penang mai


Assalamualaikum

Hari rabu yang lepas 23/11/11 aku pergi penang. sebab tu entry aku tajuk macam tu,hehehehe,kerek kn aku. ahahahahaha. aku pergi sana atas program untuk subjek strategic management. urm bukan apa sangat aku rasa trip kali nie khas untuk jalan-jalan je. ronda-ronda bagi habiskan duit,ahahahaha, nak buat macam mana aku kan cop duit. aku pergi sana 4 hari. siyes enjoy. duit belanja akak n abang-abang aku yang bagi. ala aku buat lar ayat-ayat sedih sikit. "adikmu ingin minta subsidi. adikmu memerlukan pertolongan". ala bukan susah pun. aku kan pandai bersandiwara. ahahahaha. dan aku tahu kalau aku tak buat macam tu pun mereka akan bagi jugak cz tiap-tiap bulan mereka akan bagi. tapi kalau buat macam tu aku akan dapat advance. tere kan aku. so silalah tiru jangan tiru macam aku.hohohohoho
Aku nie suker membebel kn. sebab tu incik pakwe cakap mulut aku macam mulut itik. yeker??? aku rasa itik yang macam mulut aku. ahahahahahaha.Ok jum enjoy dengan gambar sepanjang trip aku yang best tu. tambah best driver bas yang ensem. tapi sayang laki orang, hihihhihihihi




Time nie tengah tunggu bas sampai nak pergi penang. tengok aku je yang agak cumil. member-member aku yang lain kiut miut je kan, hohohohohohoho




Nie dekat bilik penginapan. macam tak sesuai je tapi bolehlah panggil penginapan.hihihihihi.kami menginap dekat kompleks sukan rakan muda penang. agak best lar. perkataan agak sebab aku tak suke dengan tandas duduk kat tempat tu. siyes 4 hari aku tak membuang cz susah tak nak keluar. tapi bila sampai tempat nak makan tandas lar tempat aku 1st pergi,ahahahahahaha.




Nie lak tengah tunggu nak naik bas nak pergi bukit bendera. cun kan kiteorang. mekaseh!!





Sekali tengok macam nak pergi lawan futsal je kan. aku siap pegang botol air lagi. ahahahahaha. nasib handbag penyelamat bagi nampak pompuan sikit, hihihihihi.





Time nie dekat bukit bendera. ambik gambar dulu before naik atas. kitorang pergi 3 buah bas. Nie dak kelas aku. ramai kan pompuan. tu yang buat aku bosan tu. kalau lelaki ramai kn best <------- gatal nak mampus!!






Dekat atas bukit bendera.walaupun penat kaki lenguh still lagi tak penat posing ambik gambar.





Nie gambar gedik. bontot tak nampak cz dilindungi oleh bag maka kuranglah sikit keseksiannya. lepas amik gambar nie terus blah dengan muka poya cz kena marah kat orang yang jual topi tu. mana boleh ambik gambar kalau tak beli. ada aku kesah!!
 




Dekat QueensBay. penat jalan-jalan duduk perhatikan gelagat orang. penat sesat sebenarnya bukan penat jalan-jalan pergi shopping pun. ahahahahahaha




 

Di pagi hari nan indah. sungguh ayu memakai baju kurung. yang pasti ketika ini hari khamis bukannya hari raya. mekaseh.





Kami-kami memang suka buat-buat muka tak sedar ketika gambar diambil. ala nak bagi nampak cool kononnya. hohohohoho






Nie lak kat taman botani. dengan lelaki-lelaki idaman wanita indonesia. oppssss!!! malaysia.hihihihihihi






Kanak-kanak ribena ketawa setelah di agah oleh orang tua yang ambik gambar time tu. sori yep azni. hihihihihihi.





Sekali tengok macam nak nasyid pun ada. sepohon kayu daunnya rimbun, lebat bunganya serta buahnya na na na na na na na na tak ingat lirik mas.




Cikgu yang tengah ajar anak-anak murid tentang kesedaran menjaga alam sekitar. murid-murid begitu tekun mendengar setiap ajaran cikgunya.







Dalam bas time nak bertolak balik. argghhh!!! aku memang suka ambik gambar. bajet cumil lar tu.






Rehat-rehat lepas solat asar dekat hentian. still senyum walaupun time nie letih rasa nak merangkak macam hantu ngesot jer nak naik bas.






Gambar terakhir yang diambil sepanjang trip. kalau nak ikutkan banyak lagi gambar. tapi kalau nak upload semua mahu terbakar lappysayam aku. ahahahahahaha. besok ada trip pergi JB lak. biasalah aku kan sibuk macam PM. ehem3!!! apa-apa pun idup mau hepi maaaaa........hihihihihihi

No comments:

Post a Comment