Thanx sudi folow belog sigadis yang picisan nie..

Tuesday 29 November 2011

i'll be crazy because of you!



Assalamualaikum

 Apa khabar?alhamdulillah moga semua baik-baik saja. sekarang musim hujan. biasalah bila dah menetap kat belah pantai timur nie. musin tenkujuh kalo orang bandar cakap. kalo orang kampung cakap musin boh bukan bos ok!. urm bila cakap pasal hujan nie kan time macam nie lah aku terfikir dan berdoa kat Tuhan bilalah aku nak kaya. yelah hari-hari aku basah kena hujan time nak pergi kelas. pergi kelas habis basah baju. balik kelas hujan lagi basah lagi. nak pergi hujan lagi basah lagi. begitulah ulangan sampai pengsan. opsss!!! heeeheee.

Tapi kan, sebenarnya nak tunggu ada kereta nie tak perlu tunggu kaya pun. kereta sekarang tak macam dulu. kalo dulu mahal sekarang semua orang mampu nak pakai kereta. tapi aku student lagi. ayah aku cakap kalau nak kereta tunggu kerja dulu. nanti aku lupa daratan tak belaja asyik berfoya-foya je. abang aku dulu lepas je abis belaja dapat jadi cikgu sekolah dah tu takkan cikgu tandas kn heeheee.lau abang aku bace siyes kena ketuk kepala aku nie,ahahahahaha.ok sambung balik. lepas dapat jadi cikgu ayah aku belikan kereta dekat abang aku tu. tapi abang aku bayar balik kat ayah aku. dia cakap dulu ayah aku tolong dia, sekarang dia pula yang tolong ayah aku. urmm, baikkn abang aku tak macam aku heeheeheee.

Tak sabar rasanya nak keje sebab aku nak kejar kereta idaman malaya aku. aku kalau tengok kereta nie kat atas jalan raya mahu nak merangkak keluar darah kat hidung. siyes aku gile kat kereta nie tahap cipanzi gorilla dah.

Nielah kereta idaman aku. cun giler kan? siyes aku nak demam kalo ingat kat kereta nie.aku tak nak kaler lain aku nak kaler kuning nie jugak. tak kira nak kaler nie jugak!








InsyaAllah kalau tak ada puting beliung aral melintang dalam tempoh 5 tahun lagi aku nak bawak jugak kereta nie jadi milik aku. aku janji aku nak jugak kereta nie. You suzuki swift wait for me yea!!!!!!

No comments:

Post a Comment