Thanx sudi folow belog sigadis yang picisan nie..

Sunday 23 December 2012

1st entry on december rain


Assalamualaikum


Sungguh saya rindu nak berblog..bukan taknak update entry tapi banyak benda yang terpaksa saya dahulukan..sekarang niepun saya baru saja balik dari menghadiri kenduri sahabat saya zaman sekolah dulu..fuhhh!!!penat tak tahu nak cakap laa..walaupun bukan saya  yang drive tapi kepenatan tu tetap saya rasa..kerja 6 hari seminggu sungguh memenatkan..hari sabtu kerja separuh hari..lepas balik kerja tgahri td terus saja bertolak dari kemaman ke setiu..sampai pun daa petang..dalam kul 4.30..jumpa sahabat kejap lepas tu terus balik ke kemaman..penat memang penat..esok kerja lagi..banyak benda yang berlaku dalam hidup saya sepanjang saya tidak berblog..insyaAllah ada masa saya akan ceritakan segalanya..untuk waktu nie saya nak tidur dulu..hilangkan penat untuk memulakan tugas dengan penuh semangat esok..jum tido..selamat malam dunia!




p/s: Baca doa sebelum tido...



No comments:

Post a Comment