Thanx sudi folow belog sigadis yang picisan nie..

Monday 24 December 2012

Majlis kawen penolong kelas



Assalamualaikum

Tetiba jer dapat undangan majlis perkahwinan dari penolong kelas masa zaman sekolah dulu..wah! penolong daa kawen..majlis dye pada 22 dec 2012..jatuh pada hari sabtu..walaupun hari sabtu saya kerja separuh hari..tapi Alhamdulillah demi kawan lama saya masih lagi empat meluangkan masa untuk ke majlisnya..


Saya bertolak dari kemaman ke Kampung Merang,setiu pukul 2petang and sampai dalam 4.30 petang..incik awe yang drive..Alhamdulillah dapatlah saya rehat kat sebelah..ahahahahaha.hujan tak henti-henti dari saya bertolak hinggalah saya balik ke kemaman balik..banyak jumpa orang xcident..incik awe pun drive slow jer..alahai takot tengok orang xcident..huuhuuhuu






kepada penolong kelas
SELAMAT PENGANTIN BARU
semoga fasa baru yang dibuka ini akan memberikan sejuta makna dalam hidup
semoga bahagia hingga ke akhir hayat
InsyaAllah
Amin




No comments:

Post a Comment