Thanx sudi folow belog sigadis yang picisan nie..

Sunday 23 December 2012

my c-day for mydegree


Assalamualaikum



Alhamdulillah..akhirnya hari yang dinantikan telah tiba..setelah 2tahun setengah berhempas pulas belajar..kini segenggam ijazah sudah menjadi milik saya..majlis istiadat ini berlangsung pada 2 dec 2012..tak nak cerita banyak-banyak..just enjoy my pic for my c-day...







 
 



















































Saya hanya sempat ambil gambar dengan family jer..saya berkejar nak balik ke kemaman selepas  saja  selesai istiadat konvo..keesokannya saya kerja..mak ayah saya risau kalau saya balik sorang-sorang bila malam..untuk tidak buat mak ayah risau..saya ikut saja nasihat mak ayah..tak dapat ambil gambar dengan kawan-kawan pun tak mengapa..apa yang penting majlis istiadat dapat berjalan dengan lancar..buat kawan-kawan semua..saya doakan kita sama-sama berjaya di dunia dan juga di akhirat..amin.....

2 comments: