Thanx sudi folow belog sigadis yang picisan nie..

Sunday 23 December 2012

Tarikh yang cantik tak semestinya untuk hari yang baik!



Assalamualaikum


Setelah lama menyepi tanpa khabar berita..sekarang baru ada masa untuk meluangkan masa untuk bercerita cerita yang menjadi penyebab penyepian saya sebelum ini..amboi! ayat..ahahahaha


Oke pada tarikh yang cun melecun 10.11.12 bukanlah tarikh yang baik untuk saya..entah kenapa hari tu banyak perlawaan dari kawan-kawan saya..semuanya saya tolak..kawan-kawan ajak pergi minum saya tolak..kawan-kawan ajak saya lunch saya tolak..kawan-kawan ajak pergi jalan-jalan dekat kedai tudung pun saya tolak..alasa saya mudah..nak balik rumah and rehat..


Tapi benarlah kata orang..malang memang tak berbau..odw saya balik kerja kul 1.30..tanpa diduga..saya xcident..alahai buntu saya time tue..tak tahu nak buat apa..orang lain buat silap saya yang kena..orang u-turn mengejut..kereta depan saya break mengejut..saya memang tak sempat nak break..SUMPAH!! memang tak sempat..dalam sekelip mata jer..kereta hamcu kat depan..ye!saya kena langgar kereta kat depan saya..sebab kalau saya mengelak mungkin saya dah jadi arwah..mana tak nye kontena datang dari arah belakang kereta saya.


Time tue tak tahu nak buat apa..apa yang terlintas difikiran saya call rumate saya..nana..dia yang banyak tolong saya..thanx u so much mydear friend!!thanx gak kat farid..sebab temukan saya dengan orang yang betul-betul tolong saya untuk repair balik kereta..SUMPAH!!! tak ada sesiapa dalam family saya tahu pasal nie selain kanda saya sorang jer..saya tahu dye akan tolong saya..and perkara nie still jadi rahsia sampai hari ini..


Kat bawah nie ada beberapa gambar yang ada dalam simpanan saya..saya tak dapat upload gambar time xcident..xtahu kenapa..mungkin gambar tue pun malang..urmmmmm


















p/s: Sekarang kereta nie daa oke..thanx FAHMI!!!!!



No comments:

Post a Comment