Thanx sudi folow belog sigadis yang picisan nie..

Tuesday 3 December 2013

Si bulan manja


Assalamualaikum

Suasana sekarang sungguh manja..hujan jer memanjang..belah pantai timur biasalah bila dah hujung tahun nie..musim boh (musim tengkujuh) saban tahun kami hadapi..tahun lepas kat kemaman..teruk jugak banjirnya..tahun nie aku kat kuala terengganu pulak..so kat sini tak ada banjir..cuma hati aku jer banjir sebab berubah mengikut perubahan cuaca..eh!boleh ke gitew???

Minggu nie perut asyik duk lapar jer..aku pulak jadi tension..biasa pagi-pagi aku makan roti jer..tapi hari nie pagi-pagi lagi aku dah bedal nasi lemak lapar punya pasal..lepas makan tak sampai 10 minit dah pergi buang balik..tadi sakit perut lapar lepas makan sakit perut nak buang pulak..xker confius kejadian tue..



lama dah tak makan nasi lemak..sedapppp!!!!


Sekarang hujan lagi..mata aku pulak tak boleh blah..siyes ngantuk..minum pula milo panas..hebat permainannya disitu..ahahahahaha.kejap lagi waktu lunch boleh laa lelap kejap..kalo tak dalam surau dalam bilik sendiri pun jadi jer..tutup pintu rapat-rapat..slowkan aircond..off lampu..selimut dengan selendang yang besar gedabak..ohh heaven!!




tak ada kerja edit benda nie


Oke selamat menjalani hidup dibulan manja nie..bye!


No comments:

Post a Comment