Thanx sudi folow belog sigadis yang picisan nie..

Monday 7 May 2012

Cerita tentang 15 March 2012


Assalamualaikum

Oke saya tau cerita nie dah lama dah. Tapi saya tetap nak buat juga pasal entry nie sebab entry nie memang wajib ada dalam blog saya. Sebab nie kisah majlis perkahwinan abang saya. Abang yang rapat dengan saya. Entry nie saya buat khas untuk abang saya. Walaupun dah lebih dari sebulan tapi tak lebih lagi setahun kan???muahahahahahaha.

Oke sebenarnya nie bukanlah pada hari perkahwinan tapi majlis sambut menantu. Sebab masa majlis perkahwinan abang saya, saya tak ada sebab time tue saya ada program dekat dungun. Nak buat macam mana budak tak habis belajar lagi so kenalah ikut cara budak tak habis belajar kan. Tapi kan tapi kan bulan 6 nanti habis laa...wohaaaaa!!!!

Jum cuci mata tengok gambar disekitar majlis sambut menantu abang saya. Jum!!!!





 


Oke dah tamat
Next chapter bila saya dapat anak buah Oke

hiihiihiihiihii

bye!

No comments:

Post a Comment