Thanx sudi folow belog sigadis yang picisan nie..

Monday 7 May 2012

Kisah seorang sahabatku yang unik


Assalamualaikum


Entry kali nie say nak bercerita tentang seorang sahabat saya yang sorang nie. Bagi saya dia begitu unik. Kalau berjalan 100 malam pun belum tentu saya akan jumpa sahabat seunik dia kat dunia nie. Nak tau kenapa????Oke jum saya cerita......


Hari tu masa ada seminar saya sewa laa homestay kat dungun. Murah jee RM60/malam. Murah kan?? Saya sewa 2 malam bersama-sama 5 orang member. Biliknya ok laa. Dalam duk borak-borak, saya sandarlah dekat dinding dalam bilik tu. Saya cakaplah dinding nie rasa panas laa. Kawan saya pun dengan confidentnya cakap:



"Mungkin ada AVON kot"

hah!!!!!!!!





Rupa-rupanya AVON yang dia maksudkan adalah


::


::


::

::



Nah kau rupanya OVEN...gggggrrrrrrrrrrr~~~~~~~









Lepas tu kiteorang cakap laa pasal si jelita dekat atas nie. Alaa pengantin baru tue. Scha Al-yahya. Maka duk pok pet pok pet pok pet laa kiteorang bercerita bergosik pasal makhluk cantik nie.








Dan dengan tiba-tiba sahabat aku nie mencelah


Oooo...DIDIE ALIAS ea



hah!!!!!!!!






Saya dan member lain sungguh TERGAMAM
 macam mana scha alyahya dia boleh dengar didie alias
Saya rasa bunyi sebutan sungguh jauh berbeza

Kadang-kadang bila ingat balik
Saya rasa sungguh kelakar
Unik bukan bila ada sahabat macam nie...hiihiihiihiihii


Walau macam mana pun awak wahai sahabat
Saya nak awak tahu
Yang saya




Yes awak sahabat yang baik untuk saya
Ketika susah dan senang
Kita akan tetap BERSAHABAT
Sampai bila-bila
InsyaALLAH..amin

No comments:

Post a Comment