Thanx sudi folow belog sigadis yang picisan nie..

Monday 12 December 2011

doaku semoga berjalan dengan lancar


Assalamualaikum

Besok aku ada presentation for issue and ethics. fuuhhhh!!!!! nebes nguh ambe. minta-minta semuanya akan baik-baik saja. belum nie time individual presentation aku dapat pujian daripada lecturer aku. sampaikan lecturer aku cakap tak ada soalan yang nak tanya dekat aku coz semua chapter yang aku present aku dah story mory. time tu semua orang boleh nampak lubang idong aku kembang sampaikan kerbau pun leh masuk. muahhahahahahahaha. bangga sungguh aku time tu. tapi esk???

Aku harap sangat esok semuanya akan berjalan dengan lancar dan baik-baik saja. InsyaAllah.......




"Ya ALLAH permudahkanlah presentation aku esok supaya aku dan sahabat-sahabatku dapat buat yang terbaik,,amin....."

No comments:

Post a Comment