Thanx sudi folow belog sigadis yang picisan nie..

Sunday 4 December 2011

penat tapi tetap perlu teruskan



Assalamualaikum

Semalam dalam kul 11 malam baru sampai pergi trip kat johor. siyes penat. pergi sana 4 hari. best jugak coz pergi dengan member-member kn, hihihihi. arinie saja 4 kali aku duk putar baju dekat mesin basuh yang uzur tu. kesian. dah lar uzur aku lak seksa dia basuh baju aku banyak-banyak. adakah aku dianggap zalim? erm, tak kn sebab aku tak sengaja. sebab aku fikir mesin basuh memang dicipta untuk basuh baju. bukan untuk masak, hohohohoho.


arinie gak aku secara tak langsung jadi mamarazzi. td dalam kul 11 pagi aku bangun tido. siyes lewat coz penat. bangun subuh tadi pun agak lewat dalam 6.45 baru bangun. aku rasa aku ada alarm jam tepum aku. tapi tak bunyi. padahal ada bunyi tapi off dalam lena. nasib sedar gak walaupun agak lewat. sebab solat itu WAJIB. ok cakap pasal mamarazzi. tadi aku nak buat interview pasal asimen aku. so aku call lar dr.rosman macam larr korang kenal kn. cakap punya cakap dia kata free arinie je dalam kul 3. aku pun dengan ributnya sediakan text and dengan pantas pergi larr jumpa dr tu. dalam nak cepat tak jumpa lak bilik dia. cari punya cari akhirnya tepat kul 3 aku sampai kat bilik dia. penat sampai tak tahan nafas. fuhhhhh!!!!!


and seramai 3 orang lecturers aku kejar arinie untuk dapatkan feedback pasal asimen aku and semua aku dapat appointment this tuesday. tak apa aku tak kisah asal dapat, hihihihi. so sekarang aku nak study lak. memang penat tapi tetap kena study.







wake-up!!!! yes i need to study now,,bye!

No comments:

Post a Comment