Thanx sudi folow belog sigadis yang picisan nie..

Friday 16 December 2011

rindu lak kat lappy lama

Assalamualaikum

Series aku memang rindu sangat kat lappy lama aku. lappy tu banyak sangat berjasa dekat aku. bayangkan aku nie suka sangat suruh duk bayangkan. aku guna lappy tu sejak aku part 2 diploma sampai aku sambung degree. lama tu. tapi sem lepas dia rosak. mungkin dah sampai umur. nak baiki pun dah dekat10 buah kedai aku pergi tanya and jawapan semua sama. better beli yang baru. urmmm..sedih!



Sekarang lappy tu aku simpan je dekat rumah. sayang nak jual. ada yang nak beli dengan harga rm400 tapi aku sayang. tak apalah buat kenangan lagi pun kalau jual duit akan habis macam tu je lebih baik aku simpan. ye aku akan ingat lappy aku sampai bila-bila sebab kamu yang pertama dalam hidup aku tau!

No comments:

Post a Comment