Thanx sudi folow belog sigadis yang picisan nie..

Wednesday 14 December 2011

Siti aminah mane ni?


Assalamualaikum

Aku terlalu xcited sangat nak citer pasal nie. rasa macam tak sabar-sabar sangat. tadi lepas keluar makan aku buat kerja kejap. lepas siap buat kerja terus aku buat entry nie. nak jadikan cerita.....

Tadi masa keluar makan kat kedai. aku dan member-member yang lain ambil tempat kat depan sekali cz adalah member aku nie nak tengok episod akhir cinta alysa ntah betul tak aku eja nama. aku tak pernah tengok pun cerita tu. sedang duk asyik tengok citer tu adalah member aku sorang nie dia cakap kalau rumah sewa lama dulu suka jugak tengok cerita hari selasa malam. yang siti aminah berlakon. Hah??? siti aminah?? pelakon ke?? urmmm,,aku dah mula confuse siti aminah mana nie? dia pun bagi hint lar yang berlakon itu ini. Oooooo...tu bukan siti aminah tu siti saleha. huhuhuhu.











Hah!! nie lah siti aminah yang member aku maksudkan tu. nasih aku dah kenal member aku tu macam mana. lau tak mau tergolekgak aku ketawa tadi. lawak biawak betul. muahahahahahahahaha...........


No comments:

Post a Comment