Thanx sudi folow belog sigadis yang picisan nie..

Tuesday 27 December 2011

Hari yang kelam-kabut


Assalamualaikum

Fuh!!! lame xupdate blog. biasalah kan balik kampung. aku lupa daratan banyak sikit. sekarang bila dah sampai dungun maka bermulalah kehidupan aku sebagai pelajar balik. hihihihi. 

Ok sekarang aku bukan nak cerita pasal aku balik kampung hari tu. tapi nak cerita pasal sebelum aku balik kampung. muahahahahaha. tak pasal-pasal suka betul-betul tak sihat. hari rabu minggu lepas aku ada test 2 paper. satu pagi and satu lagi malam. yang paper pagi tu aku dah dapat dah solan test. member aku yang kasi. ap? terer tak aku dapat solan test?bukan senang tau nak dapat soalan test. ahahahahaha. malam tu aku pun just study la solan tu and then terus tidur. kalau tak silap aku awal juga la aku tidur dalam pukul 11. awal la tu kan kalau tidur waktu cam gitu time ada test? ahahahaha.

Malam tu hujan renyai-renyai. maka tidurlah sleeping beauty dengan nyenyaknya. kul 6-20 aku bangun cz kul 8am ada kelas. lepas siap mandi and solat pakai baju aku dapatlah masej yang kelas cancel. member aku time tu cuti. alaa biasa laa kan pompuan. dia jugak la yang best tak mandi lagi terus sambung tidur balik. aku apa lagi sambung tidur juga laa kan. ahahahahaha.

Miraaaaaaa!!!!!!kul 10.15 daaaaaa!!!!!!!!.....haaahhhhh!!!!!!! aku dengan pening lalatnya terus bangun and basuh muka. alamak!!!test kul 10.15 nie. dengan pantas aku terus pakai baju. inilah untungnya orang yang dah mandi. member aku sorang lagi tu just basuh muka je and terus pergi test. dah la hujan. maka mandi hujanlah kitorang. sampai kelas dalam kul 10.45. ambil tempat terus jawab test yang jawapannya telah aku hafal. muahahahaha. tak sampai 2 jam aku dapat jawab 5 soalan. datang lambat hantar awal. harap-harap dapatlah 100% yee. ahahahahahaha


Macam nie ar aku semangat jawab test hari tu



Moral of the story : selalulah dapatkan soalan test bocor and mandi terlebih dahulu sebelum tidur balik.

No comments:

Post a Comment