Thanx sudi folow belog sigadis yang picisan nie..

Thursday 8 December 2011

tenang tapi tak sepenuhnya



Assalamualaikum

Hari ini hari khamis. ye semua orang tahu hari ini hari khamis. apa yang  aku nak bagitahu adalah aku suka sangat-sangat hari khamis. kenapa??? sebab esok hari jumaat. pantai timur kan cuti  hari jumaat sebab tu aku suka. sape yang tak suka cuti kan?? kan?? kan???ahahahahaha

Hari nie aku rasa sedikit lapang. ye sedikit sebab kerja-kerja aku baru selesai sedikit. lagi 2 minggu maka aku akan lapang penuh sepenuh penuhnya. yeah!!!!! aku tak sabar nak tunggu lagi 2 minggu. hari-hari pening fikirkan kerja yang tak pernah habis.so, malam nie nak relax dulu esok baru start balik buat kerja. hihihihi
petang tadi kerja ku tidur je. yes! aku penat.penat yang sangat-sangat. bila bangun tidur lapar yang maha hebat sebab dari pagi tadi aku just makan sosej je. tapi tak jugak kurus-kurus. lepas bangun tidur aku dengan housemate aku masak meehoon tomyam. nyummm3 cedap!!!! yipeyyyyy!!!!








ye bila perut dah lapar semua sedap. kalau goreng biawak pun sedap. ahahahahah. bila dah makan kenyang maka hati pun senang. maka dapatlah aku berblog malam nie dengan hatiyang senang gak!

No comments:

Post a Comment