Thanx sudi folow belog sigadis yang picisan nie..

Friday 16 December 2011

jalan-jalan dinegeri sebelah singapore,,hoyeee!!

Assalamualaikum

Selamat pagi semua? ye selamat pagi sebab time aku tulis entry nie dah pagi. sambil-sambil dengar radio sinar "muzik retro terbaik". ecececece promo nampak! macam lar bos sinar tau. kalau dia tahu agak-agak aku dapat benefit tak? ahahahahahaha

Ok balik kepada tajuk entry aku. rasanya dah lama aku balik johor tapi sekarang baru aku upload gambar. kerek betul kan. ahahahaha.bukan apa aku bosan duk tunggu nak upload gambar lambat sangat. sebab tunggu lambat sangat so aku terus je cancel. tak ada kesabaran langsung kan?so, aku pun ambil keputusan upload jugak gambar. tapi aku just upload 2 keping je. aku malas nak tunggu lame. aku kan kurang sabar gelojoh rakus agghhh macam-macam lagi lar!!! so nie gambarnya..........







Nie dekat snekku. best tau pergi sini sebab dapat beg yang mana kat dalam beg tu ada banyak giler snek company tu bagi. kalau tak silap aku dalam 7 jenis jugak lar company tu bagi. bagus betul. aku suker lar. lain kali kalau aku jadi cikgu or lecturer aku nak bawak student aku pergi sana lagi. hihihihihi.





Nia lak tak payah cakap pun semua orang tau kat mana kan. yelah kalau pergi JB tak pergi kat Danga Bay tak sah kan.Kat atas tu semua member-member kelas aku tau. semua cumil-cumil. lebih-lebih lagi yang pakai baju merah ujung sekali yang pakai selendang polkadot tu. cumil sungguh!!!! kalau nyampah abaikan.

Seronok 4 hari pergi jalan-jalan di JB. lecturer pun best.memang terbaik!!!! cayam sir azizul azham ketat-ketat. lain kali kalau nak pergi nak ajak dia lagi. tapi nie aku dah last sem. mungkin tidak akan dapat rasa lagi pengalaman macam nie. bila dah kerja suasana dah jadi lain. mungkin totally akan berubah. aku tak suka berubah tapi perubahan perlu untuk kebaikan bersama kan. time nie rasa sedih pulak. rasa macam nak nangis pun ada. urmmmm..nak stop sini dulu lar nanti aku nangis. apa-apa pun BM2225C memang terbaik!!!!!

No comments:

Post a Comment