Thanx sudi folow belog sigadis yang picisan nie..

Wednesday 28 December 2011

ramai yang tidak tahu tapi perlu tahu


Assalamualaikum

Selamat pagi! semoga hari ini lebih baik dari sebelumnya. insyaAllah. Ok entry kali ni aku nak cakap pasal sesuatu yang ramai yang tahu. tapi ramai juga yang tak tahu and benda ni perlu untuk semua orang tahu tentangnya. pasal apa tu erk? ok aku nak cakap pasal mahram bagi wanita. kenapa wanita? sebab aku kan wanita. hihihi. tapi tu bukan sebab utama. sebab utamanya wanita kan perlu menutup aurat and aurat wanita lebih daripada lelaki. ada antara kawan-kawan aku cakap kenapa laaurat wanita lebih daripada lelaki?ok pasal tu nanti aku akan kongsi dilain entry. entry kali ni aku nak kongsi sentang mahram bagi wanita. sebab ramai yang masih tidak tahu tentang ni. ok jom tengok!







Aku dah buat large dah. extra large tak boleh cz lebih line. kalau tak nanti tak nampak. kalau tak nampak sia-sia je la kan. ada tapi tak nampak so macam tak ada faedah langsung kan? ini hanyalah untuk menanbah ilmu dalam diri. kalau orang tanya nanti siapa mahram kita tak adalah sampai tergagap-gagap nak jawab kan. buktikan yang kita bukan sahaja islam dari keturunan. tapi islam memang lahir dalam diri kita sendiri. setiap hari adalah usaha untuk menjadi lebih baik!

No comments:

Post a Comment